کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ


اطلاعات پروژه

فریلنسر مهدی فتحی
نام کاربری mehdi.fathi2003
دسته بندی پروژه
تاریخ ثبت ۵ مرداد ۱۳۹۴
تعداد نظرات ۳۶
قیمت

در حال حاضر امکان خرید این پروژه وجود ندارد

انتشار پروژه ها و مطالب سایت در سایت دیگر ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد

کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ


کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ

توجه : جهت خرید ورژن جدید نرم افزار با امکانات بیشتر کلیک نمایید.

با اجرای این برنامه شما می توانید زمان مورد نظر خود را وارد کرده و ماوس را در جایی که دوست دارد در آن مکان کلیک شود قرار داده و وقتی ساعت سیستم شما به زمان مورد نظر برسد در آن نقطه به صورت خودکار عمل کلیک انجام می شود.

استفاده های این برنامه

حال ببینیم این برنامه به چه کارهایی می تواند کمک کند یکی از زمانهایی که ما می توانیم از این برنامه استفاده کنیم زمانی است که ما می خواهیم در نقطه ای از دسکتاپ کلیک کنیم و دستمان موقع کلیک لرزش پیدا می کند.

یکی دیگر از استفاده های این برنامه در زمان خرید و فروش سهام و یا در زمان خرید عرضه اولیه یک سهام از طریق اینترنت می باشد.

اگر شما سهامی را از طریق اینترنت خرید فروش کرده باشید یا اینکه اگر عرضه اولیه یک سهم در زمان خاص باشد و شما باید در زمان مورد نظر سفارش خرید خود را به سیستم ارسال کنید حال اگر شما نتوانید در آن زمان خاص سفارش خود را به سیستم ارسال کنید ممکن است نتوانید آن سهم مورد نظر را خریداری کنید

با اجرای این برنامه شما زمان مورد نظر خود را با وارد کردن ساعت ، دقیقه ، ثانیه و میلی ثانیه وارد کرده و ماوس را در محلی که دوست دارید عمل کلیک انجام شود قرار می دهید و هنگامی که ساعت سیستم شما به زمان مشخص شده توسط شما در برنامه برسد به طور اتوماتیک در آن محل توسط ماوس عمل کلیک انجام می گیرد.

ویژگی های ورژن 1 کلیک اتوماتیک ماوس

  • تعداد کلیک در این برنامه فقط یکبار می باشد ولی اگر می خواهید تعداد کلیک را خودتان مشخص نمایید حتما ورژن دوم نرم افزار را خریداری نمایید.
  • دقت این برنامه برای کلیک در بیشترین حالت 160 میلی ثانیه می باشد ولی در خیلی از مواقع کمتر از این زمان عمل کلیک انجام می گیرد. ولی اگر به دنبال دقتی در حدود 10 میلی ثانیه می باشید حتما ورژن دوم نرم افزار را خریداری نمایید.

توجه : برای اجرای این برنامه حتما باید یا سی شارپ و یا دات نت فریم ورک باید حتما نصب باشد. 

توجه : پروژه فقط حاوی فایل اجرایی برنامه می باشد و در صورت درخواست سورس مبلغ پروژه به اطلاع کاربر ار طریق ایمیل ارسال می شود.

پروژه های دیگر این فریلنسر
سورس کامل راه اندازی درگاه بانک سامان با استفاده از برنامه نویسی شی گرا با PHP با Api کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ ورژن 2 آموزش فروشگاه اینترنتی با برنامه نویسی شی گرا با PHP آموزش کامل برنامه نویسی شی گرا با php آموزش طراحی وب سایت با php آموزش ارتباط با پایگاه داده MySQL در php آموزش کامل مفاهیم پایگاه داده و MySQL آموزش برنامه نویسی php سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک پارسیان با سیستم جدید با برنامه نویسی شی گرا در PHP سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک پارسیان با سیستم جدید در PHP سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک پارسیان با برنامه نویسی شی گرا در PHP سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک پارسیان با PHP لینک دانلود موقت در php سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک ملی با استفاده از برنامه نویسی شی گرا با PHP با web api سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک ملی با PHP با web api سورس کامل راه اندازی درگاه بانک ملی با استفاده از برنامه نویسی شی گرا با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک ملی با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک پاسارگاد با برنامه نوسی شی گرا با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک پاسارگاد با PHP سورس کامل اتصال به درگاه زرین پال با PHP وب سایت آموزشگاه آنلاین با php سورس کامل راه اندازی چهار درگاه پرداخت با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک سامان با استفاده از برنامه نویسی شی گرا با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک سامان با PHP سورس کامل دیکشنری با الگوی شی گرا با php پروژه مدیریت کافی نت با سی شارپ 2013 کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ سورس حرکت اسب به 64 خانه شطرنج با C#.Net 2013 وب سایت حرفه ای با برنامه نویسی شی گرا با php فروشگاه اینترنتی کتاب با برنامه نویسی شی گرا با php فروشگاه اینترنتی با الگوی طراحی شی گرا با php فروشگاه اینترنتی کتاب با php فروشگاه اینترنتی با امکانات مدیریتی کامل و کاربران با PHP سورس و آموزش کوله پشتی صفر و یک با الگوریتم ژنتیک سورس یک وب سایت کامل با php سورس کامل وب سایت به همراه CMS با PHP آموزش و سورس کد درگاه پرداخت بانک ملت با PHP سورس کامل وب سایت باشگاه اسب سواری با php

Captcha
نظرات کاربران
  • sorushkhadem پاسخ

    sorushkhadem ۰:۱۹:۱۷   ۱۳۹۹/۲/۱۸

    کاش میشد یه خروجی هم میدادید که فقط یک کلیک کنه. برای من خیلی مهمه که فقط یک کلیک کنه

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۰:۳۵:۴۶   ۱۳۹۹/۲/۱۸

      با سلام دوست عزیز

      من تو ورژن دوم تمامی این ویژگی ها را به برنامه اضافه کردم ولی اون چند کلیک بخاطر این بود که برنامه حتما عمل کلیکو انجام بده ولی من این ویژگی رو هم به برنامه اضافه میکنم وتو این ورژن هم قرار میدم.

      • sorushkhadem پاسخ

        sorushkhadem ۲۰:۵۵:۵۰   ۱۳۹۹/۲/۱۹

        با سلام و عرض ادب امکانات ورژن دوم چیه و ما که نسخه قبل و خریداری کردیم باید دوباره کل هزینه و واریز کنیم؟!

        • مهدی فتحی پاسخ

          مهدی فتحی ۰:۱۲:۸   ۱۳۹۹/۲/۲۰

          با سلام

          دوست عزیز امکانات پروژه ورژن دوم در توضیحات پروژه نوشته شده همون در صفحه اصلی وب سایت پروژه کلیک اتوماتیک ماوس ورژن دوم موجوده روش کلیک کنید تمامی توضیحات نوشته شده.

          • b.pirzadeh55 پاسخ

            b.pirzadeh55 ۱۳:۱۶:۱۲   ۱۳۹۹/۴/۱۴

            سلام . مگر ورژن آپدیت نمیشه ؟ من ورژن 1 راخریده ام . منتها بعضا تایمش با تایم سیستم دو ثانیه یا بیشتر یا کمتر اختلاف داره که عملا این برنامه را بدون کارکرد کرده است . راه حلی برا این مشکل دارید؟

            • مهدی فتحی

              مهدی فتحی ۱:۷:۱۵   ۱۳۹۹/۴/۱۵

              با سلام

              برنامه هیچ مشکلی نداره به درستی هم کار میکنه سیستم شما مشکل داره

  • sorushkhadem پاسخ

    sorushkhadem ۲۳:۱۱:۲۲   ۱۳۹۹/۲/۱۷

    با سلام . برنامه در دقت میلی ثانیه همه سفارشات را 900میلی ثانیه انجام میده . اتفاقا دیدم یکی از دوستان هم سوال مشابه پرسیده بود و شما فرموده بودید که چون چند کلیک می کنه آخری و ثبت می کنه و من چند میلی ثانیه مختلف و تست کردم ولی همه رو حدود 900 ثبت کرده بود. به هر حال هیچ وقت نمیشه که همیشه اخرین کلیک حدود900 بسته بشه و باید در تایمهای دیگه هم اخرین کلیک ثبت بشه

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۰:۳۰:۲۶   ۱۳۹۹/۲/۱۸

      با سلام دوست عزیز برنامه رو من تست کردم هیچ مشکلی نداره ببینید برنامه داره چند کلیک انجام میده تو یک ثانیه بنابراین قطعا اخرین کلیک باید نزدیک ثانیه بعدی و بعد از عدد 900 باشه پس برنامه اولین کلیکو انجام داده وزمان اخرین کلیک ثبت میشه

      • sorushkhadem پاسخ

        sorushkhadem ۲۳:۳۸:۳۰   ۱۳۹۹/۲/۱۹

        با سلام. سازمان بورس به ارسال های پی در پی که فاصله بین اونها کمتر از 0.300 ثانیه باشه گیر میده و سفارش و قبول نمی کنه. اتفاقا تست هم کردم و دیدم که بعضی از کلیکها گیر داد. به نظر من بهتره که تعداد کلیک و کاربر مشخص کنه و فاصله بین اونها هم کمتر از 0.300 نباشه. اگر در هر ثانیه سه کلیک باشه خوبه.یعنی کاربر بگه یک کلیک میخوام یا n کلیک. ممنون از پاسحگویی شما دوست عزیز

        • مهدی فتحی پاسخ

          مهدی فتحی ۰:۱۶:۱۴   ۱۳۹۹/۲/۲۰

          با سلام دوست عزیز تو ورژن دوم امکان انتخاب تعداد کلیک وجود داره و شما می تونید تعداد کلیک رو خودتون مشخص کنید. در ضمن اگه دوست دارید یک یا چند وِیژگی که به نظرتان در پروژه وجود ندارد رو داشته باشید تو بخش پیام خصوصی وب سایت ویژگی های مورد نظرتون رو بگید تا برای شما طبق اون ویژگی ها برنامه نویسی انجام بگیره.

  • alabd.msn پاسخ

    alabd.msn ۲۳:۵۹:۱۱   ۱۳۹۹/۱/۲۸

    با سلام یک سوال : چکار میشه کرد که ساعت ویندوز با ساعت جهانی با خطای 0.0001 ثانیه یا 0.001 ثانیه ست بشه ؟

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۰:۳۳:۱   ۱۳۹۹/۱/۳۱

      با سلام

      به علت تاخیری که در هنگام آپدیت وجود دارد در این خطایی که شما گفتید خیلی سخت میشه زمانو ست کرد.

  • zargar پاسخ

    zargar ۲:۲۷:۰   ۱۳۹۹/۱/۲۵

    سلام خسته نباشید چند تا سوال 1- میشه زمانش رو غیر از ساعت ویندوز با سرور های زمان ست کرد؟ 2- میشه بین هر کلیک زمان اینتروال ست کرد؟ یا تعداد کلیک مشخص کرد!؟ 3 - زمان اتمام کلیک رو میشه تعریف کرد؟ 4- هزینه سورس کد چقدره؟ خیلی ممنون

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۱۰:۲۸:۳۷   ۱۳۹۹/۱/۲۵

      با سلام

      دوست عزیز تمامی این کارهایی که گفتید امکانش وجود داره و میشه همه اینارو پیاده سازی کرد.

      هزینه پروژه به ایمیلتان ارسال گردید.

  • a.abdollahy پاسخ

    a.abdollahy ۱۹:۴۷:۵۹   ۱۳۹۹/۱/۸

    سلام زمان و موس رو تنظیم کردم ولی وقتی به زمان تعیین شده می رسه کاری نمیکنه... باید چکار کنم تا شروع بکار کنه؟

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۰:۱۴:۳۹   ۱۳۹۹/۱/۹

      با سلام

      کاربر عزیز زمانی که ساعت ، دقیقه ، ثانیه و میلی ثانیه رو تنظیم کردید باید ماوس جایی باشد که عمل کلیک در اونجا انجام بگیره یعنی زمانی که ساعت سیستم شما با زمانی که در برنامه وارد کردید برابر شد به صورت خودکار در محل تعیین شده کلیک می شود.

  • amir555 پاسخ

    amir555 ۲۰:۱۶:۳۷   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵

    با سلام سوال منم همینه که چطوری ساعت این برنامه رو بجای ساعت ویندوز کامپیوتر با سایت مورد نظرمون بدون داشتن سرور اون تنظیم دقیق کنیم ؟

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۱:۱:۳۱   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸

      با سلام

      باید با دستورات مربوط به ارتباط با وب سرور و اینترنت یه سری کد بنویسیسد که ساعت رو دریافت کنه و اونو نمایش بده

  • saedi27milad پاسخ

    saedi27milad ۱:۲۰:۱۲   ۱۳۹۸/۱۲/۳

    سلام خدمت شما آقای فتحی ببخشید آیا می شود کاری کرد که این نرم افزار به جای استفاده از ویندوز تایم از تایم سرورهای معتبر اینترنتی استفاده کند؟ وآیا می شود که فقط یکبار کلیک بکند؟ خواهشا هرچه زودتر جواب بدهید با تشکر فراوان

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۱۱:۴۴:۱۸   ۱۳۹۸/۱۲/۳

      با سلام

      بله امکان انجام تمامی این کارها وجود دارد.

      • amirpourhabib پاسخ

        amirpourhabib ۰:۱۸:۵۶   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵

        ببخشید میشه توضیح بدید چجوری میشه ؟

        • مهدی فتحی پاسخ

          مهدی فتحی ۱۹:۴۹:۳۸   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵

          با سلام

          کاربر عزیز لطفا سوال رو واضح بپرسید

  • hamed2132000 پاسخ

    hamed2132000 ۹:۵۷:۵   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸

    با سلام برنامه در میلی ثانیه های کم یا صفر همه را حدود نهصد میلی ثانیه انجام میده و مشکل دوم در مواردی برنامه کار نمیکنه

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۱۲:۱۳:۳۱   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸

      با سلام

      دوست عزیز برنامه در میلی ثانیه های کم هم درست کار میکنه ولی چون چند کلیک انجام میده میلی ثانیه آخر ثبت میشه

      این که میگه در مواردی برنامه کار نمیکنه منظورتون برنامه خطا داره یا چیز دیگه ای توضیح بیشتری بدید

      یه مورده من توضیح میدم اکه منظورتون اینه که شما در حالی که دارید زمانو میدید برنامه متوقف میشه بخاطر این که به اون زمان مورد نظر میرسه و شما تمامی فیلدها رو پر نکردید و خطا میده

  • pouyajjj پاسخ

    pouyajjj ۹:۲۸:۴۴   ۱۳۹۷/۶/۶

    سلام خسته نباشید من برنامه را خریداری کردم موقعیت موس و تعداد کلیک را به چه صورت وارد کنیم. با تشکر

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۱۳:۳۲:۲۰   ۱۳۹۷/۶/۶

      با سلام

      دوست عزیز ماوس را هر جایی که دوست دارید کلیک شود قرار می دهید سپس زمان مورد نظر را وارد می کنید در زمان مورد نظر در جایی که ماوس را قرار دادید عمل کلیک انجام می شود.

      توضیحات کامل در متن توضیحات پروژه در سایت وجود دارد.

  • green_g25 پاسخ

    green_g25 ۱۳:۱۹:۲۷   ۱۳۹۶/۶/۲۰

    سلام، بنده هم نرم افزار رو همین امروز خریداری کردم، بسیار ممنون، جسارتا منم این سوالات رو دارم: زمان کلیک چند کلیک پی در پی میکنه، که این برای من مناسب نیست. می خواستم لطفا یه جوری تغییرش بدین که بتونیم تعداد کلیک ها رو خودمون معین کنیم. یه مورد دیگه اینکه اگه بشه منبع ساعت به جای ساعت سیستم از یه سایت معتبر و دقیق اعلام ساعت آنلاین باشه ممنون

    • حسین فتحی پاسخ

      حسین فتحی ۱۶:۳۷:۴۰   ۱۳۹۶/۶/۲۰

      سلام

      بله چند کلیک مشه تا در صورتی در کلیک اول مشکلی پیش آماد در کلیک های بعدی سهام خریداری شود مواردی که گفتید میشه روی این نرم افزار اضافه کرد و هزینه این مواردچندین برابر این هزینه میشه

  • abolghasem_samadi پاسخ

    abolghasem_samadi ۰:۱۹:۲۶   ۱۳۹۵/۵/۳۰

    سلام لطفا" پسوورد فایل زیپ را ارسال بفرمایید

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۹:۵۱:۴۲   ۱۳۹۵/۵/۳۰

      با سلام 

      کاربر گرامی فایل مورد نظر دارای پسور نمی باشد.

  • hossinamidi پاسخ

    hossinamidi ۱۹:۵۸:۱   ۱۳۹۵/۵/۱۶

    سلام من نرم افزار کلیک اتوماتیک شما را خریداری کرده ام نرم افزار بسیار عالی هست اما زمان کلیک چند کلیک پی در پی میکند که این برای من مناسب نیست می خواستم لطفا یه جوری تغییرش بدین که بتونیم تعداد کلیک ها رو خودمون معین کنیم یه مورد دیگه اینکه اگه بشه منبع ساعت به جای ساعت سیستم از یه سایت معتبر و دقیق اعلام ساعت آنلاین باشه ممنون

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۱۲:۳۳:۲۴   ۱۳۹۵/۵/۱۷

      با سلام

      پاسخ شما به صورت پیام خصوصی ارسال شد.

  • سعید پاسخ

    سعید ۱۹:۳۳:۳۵   ۱۳۹۵/۲/۳۰

    سلام من این نرم افزار رو خریدم ولی روی بعضی نرم افزار ها که میرم کار نمی کنه مثلا میرو روی دکمه close یک نرم افزار موس رو قرار میدهم تا بسته بشه ولی متاسفانه کار نمکنه چرا ؟؟؟ میشه کاریش کرد درست شه ؟؟؟ من خیلی نیاز دارم ممنون میشم زودتر جواب دهید

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۱۹:۵۹:۴۷   ۱۳۹۵/۲/۳۰

      با سلام

      کاربر گرامی من این برنامه رو روی اکثر نرم افزارها تست کردم جواب میده ، اگر روی یک نرم فزاری جواب نده احتمالا مشکل از اون نرم افزاره چون شما در این برنامه ماوس را هر جایی قرار بدید عمل کلیک انجام می گیره.

      • سعید پاسخ

        سعید ۲۰:۶:۱۹   ۱۳۹۵/۲/۳۰

        مثلا چه مشکلی میتونه اون نرم افزار داشته باشه ؟ برای خودامم جالبه که چرا جواب نمیده شما میدونید دلیل شو؟

        • مهدی فتحی پاسخ

          مهدی فتحی ۲۰:۳۲:۲۷   ۱۳۹۵/۲/۳۰

          با سلام

          من نمیدونم نرم افزاری که می گید چیه ولی به نظر در زمان کد نویسی اون نرم افزار ، زمانی که رویدادهای مختلف رو برای قسمت های مختلف نرم افزار می نویسند احتمالا یه کدی نوشته شده که رویداد ماوس کار نکنه ، یعنی عمل کلیک تشخیص داده نمیشه