اصول معرفی یک پروژه
1 0

اصول معرفی یک پروژه


اصول معرفی یک پروژه یا فایل الکترونیکی

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل نحوه معرفی یک پروژه (فایل الکترونیکی) را مورد بررسی قرار دهیم.

سایت کارکو با ارائه خدمات فروش فایل های الکترونیکی از قبیل پروژه های برنامه نویسی ، فیلم های آموزشی ، قالب ، اندروید و ... پیشگام بوده است.

 

توضیح مختصر از پروژه (فایل الکترونیکی)

نوشتن توضیحات زیاد در مورد پروژه (فایل الکترونیکی) که قصد فروش آن را دارید ممکن است برای کسی که آن را می خواند خسته کننده باشد. بهتر است در چند خط به صورت مختصر و مفید پروژه (فایل الکترونیکی) خود را معرفی کنید و به جزئیات آن نپردازید.

 

نمایش تصاویری از پروژه (فایل الکترونیکی)

طبق بررسی کارشناسان نمایش چند تصویر از پروژه (فایل الکترونیکی بهتر از نوشتن چند صفحه توضیح است. بعضی مواقع نمایش تصاویر مختلف باعث جذب مشتری می شود و این امر تاثیر بسزایی در فروش دارد.

 

نمایش یک فایل ویدئویی از پروژه (فایل الکترونیکی)

حتی زمانی می رسد که درج تصاویر و توضیحات زیاد کافی نباشد ولی می توان با نمایش یک کلپ ویدئویی حتی یک دقیقه مشتری های زیادی را جذب کرد.

مثلا می توان با نرم افزار های Camtasia ، Bandicam دمویی از پروژه (فایل الکترونیکی) ایجاد کرد و در سایت های آپلود فیلم مانند آپارات آپلود کرد و به آن ها لینک کرد.

 

معرفی  پروژه (فایل الکترونیکی) در شبکه های اجتماعی

امروز با گسترش روز افزون تکنولوژی  شبکه های مجازی و اجتماعی مانند تلگرام،انیستاگرام، فیسبوک و ... نباید فرصت معرفی محصولات خود در این شبکه ها را از دست داد.

مثلا می توان تصاویر و فیلم هایی که در مرحله قبل ایجاد کرده اید را به اشتراک به گذارید تا مشتریان زیادی را جذب کنید.  

 

معرفی تکنولوژی های استفاده شده در پروژه (فایل الکترونیکی)

درج توضیحات کافی از تکنولوژی های استفاده شده از قبیل نرم افزار های  استفاده شده حتی با نوشتن وژن آن می تواند تاثیر بسزایی در فروش داشته باشد.

 

 معرفی امکانات پروژه (فایل الکترونیکی)

در صورتی که محصول شما یک فیلم آموزشی باشد می توانید یک دمویی از فیلم های آموزشی تهیه و به همراه سرفصل های آموزشی آن را معرفی کنید.

اما در صورتی که فایل الکترونیکی شما مثلا یک سایت یا نرم افزار باشد. می توان با معرفی امکانات آن از قبیل قسمت کاربری ، قسمت مدیریتی و... داشته باشید.

 

تنوع پروژه (فایل الکترونیکی)

در صورتی که از یک کالا فقط یک نوع داشته باشید. مشتری دیگر حق انتخاب ندارد و مجبور می شود  فقط همان را خریداری کند یا نکند. اما در صورتی که شما تنوع کالایی داشته باشید مشتری می تواند با  مقایسه محصولات شما ، کالیا مورد نیاز خود را خریداری کند.

 

توضیح کامل از نحوه استفاده از پروژه (فایل الکترونیکی)

حالا با این همه توضیحات نوبت به اجرای کار می رسد. زمانی که شما محصولی را تهیه می کنید اگر به برچسب روی آن نگاه کنید نحوه استفاده از آن را نوشته پس بهتر است ما هم این کار انجام دهیم و توضحات کامل و قدم به قدم اجرای کار را شرح دهیم.

منبع: کارکو
facebook googleplus instagram linkedin twitter telegram

Captcha