سورس کد ایجاد بارکد QR Code با C#.Net


اطلاعات پروژه

فریلنسر علی بهارلو
نام کاربری sangesabur69
دسته بندی پروژه
تاریخ ثبت ۳ آبان ۱۳۹۴
تعداد نظرات ۲
قیمت ۷۰,۰۰۰ تومان


امکان خرید از درگاه های بانکی و کیف پول

برای دانلود بعد از خرید به همین صفحه برگردید تا لینک های دانلود نمایش داده شود

انتشار پروژه ها و مطالب سایت در سایت دیگر ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد

سورس کد ایجاد بارکد QR Code با C#.Net


پروژه و سورس کد ایجاد بارکد QR Code با C#.Net

چیزی حدود هشتاد سال است که روش‌های مختلفی در زمینه بارکدگذاری به‌ روی کالا و محصولات ساخته و تولید شده مطرح بوده‌ و برنامه‌ نویسان و متخصصان در این فکر هستند که بتوانند اطلاعات متنوعی را در بارکد ذخیره و در زمینه‌های مختلف از آنها استفاده نمایند. آن چیزی که دراین پروژه مورد بحث قرارگرفته‌است، بارکد نسل جدید کیو- آر است. آنچه در این پروژه می‌خوانید : نحوه اختراع و تاریخچه انواع بارکدهای موجود معرفی و سپس به‌ روی یکی از این بارکدها که به کد کیو- آر معروف است تخصصی پرداخته شده‌است.

بیشتر مطالب مربوط به چگونگی محافظت داده‌ها و الگوریتم‌های نوشته شده‌ است، که در‌حال حاضر در بارکدهای نسل جدید مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. در آخر برنامه تولید شده ارائه گردیده که مخصوص ویندوز کامپیوتر. برنامه با زبان سی‌شارپ نوشته شده‌است و قطعه کدهایی از این برنامه مختصرا توضیح داده‌شده تا گیرایی بهتری برای خوانندگان داشته باشد. سپس روش اجرای برنامه‌ مطرح گردیده‌ است.

به طورکلی نحوه نگارش پروژه به این صورت است : در فصل اول و دوم این پروژه ما به معرفی و تاریخچه بارکدها می‌پردازیم و پس‌ از آن در فصل سوم به کد کیو- آر به صورت تخصصی پرداخته و الگوریتم‌ها و برنامه‌هایی برای آن معرفی و تولید می‌کنیم. در فصل آخر یک نتیجه‌گیری و چگونگی اجرای برنامه‌ را مطرح نموده‌ایم. هدفی که درآخر باید به آن برسیم این است که چگونگی تولید کد و نحوه ذخیره شدن داده‌ها و محافظت در برابر خطا را درک کنیم. تولید نرم‌افزارهایی برای تولید و یا کدگشایی کد کیو - آر امروزه بسیار ضروری شده زیرا در بسیار از مکان‌ها و محصولات این چنین کدهایی را به وفور مشاهده خواهید کرد.

 

Captcha
نظرات کاربران
  • گنجی پاسخ

    گنجی ۱۰:۴۹:۲۸   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸

    سلام این نرم افزار جهت ایجاد qr code آنلاین کار میکند یا آفلاین

    • علی بهارلو پاسخ

      علی بهارلو ۱۱:۷:۲۳   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸

      درود

      بصورت افلاین هست. تحت ویندوز نوشته شده برنامش.