آموزش کامل برنامه نویسی شی گرا با php
اطلاعات پروژه
فریلنسر | مهدی فتحی |
نام کاربری | mehdi.fathi2003 |
دسته بندی پروژه | |
تاریخ ثبت | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ |
تعداد نظرات | ۴ |
قیمت |
تخفیف : 20% عنوان تخفیف : تخفیف فوق العاده تاریخ انقضاء کد تخفیف : ۲۳:۵۹:۰ ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
|
|
|
امکان خرید از درگاه های بانکی و کیف پول برای دانلود بعد از خرید به همین صفحه برگردید تا لینک های دانلود نمایش داده شود |
|
انتشار پروژه ها و مطالب سایت در سایت دیگر ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد |
آموزش کامل برنامه نویسی شی گرا با php
آموزش کامل برنامه نویسی شی گرا با php
در این آموزش به طور کامل مفاهیم برنامه نویسی شی گرا آموزش داده می شود و در آخر یک پروژه با برنامه نویسی شی گرا آموزش داده می شود که سرفصل های کامل آن در زیر آمده است.
آموزش برنامه نویسی شی گرا ( OOP )
-
مباحث جلسه اول
- آشنایی با برنامه نویسی شی گرا و ساخت یافته ( رویه گرا )
- تفاوت برنامه نویسی شی گرا و ساخت یافته ( رویه گرا )
- مفاهیم برنامه نویسی شی گرا
- آشنایی با کلاس
- آشنایی با اشیا
- آشنایی با متد سازنده Constructor
- آشنایی با کلاس خودرو و ویژگی ها و متدهای کلاس خودرو
- آشنایی با مفهوم کپسوله سازی Encapsulation
- آشنایی با مفهوم وراثت Inheritance
- آشنایی با مفاهیم Is a و Has a در وراثت Inheritance
- آشنایی با مفهوم چندریختی Polymorphism
- آشنایی با مفهوم انتزاع Abstraction
-
مباحث جلسه دوم
- نحوه تعریف کلاس ها در برنامه نویسی شی گرا
- نحوه تعریف Property ها در یک کلاس
- نحوه استفاده و مقداردهی به Property های یک کلاس
- نحوه تعریف متدها در یک کلاس
- نحوه استفاده از متدهای یک کلاس
- آشنایی با توابع مورد استفاده در برنامه نویسی شی گرا
- نحوه استفاده از متغیر $this داخل کلاس
-
مباحث جلسه سوم
- آشنایی با سطوح دسترسی Access Modifiers
- انواع سطوح دسترسی Final ، Abstract ،Private ، Protected ، Public
- نحوه ی نمایش Property ها و متدهای Private و Protected
- کاربرد توابع Setter و Getter
- دلایل استفاده از Access Modifiers
-
مباحث جلسه چهارم
- استفاده از متدها ( متدهای جادویی ) و ثوابت آماده در برنامه نویسی شی گرا
- آشنایی با سازنده ها Constructor و مخرب ها Destructor
- آشنایی با ثوابت جادویی
- آشنایی با فضای نام Namespace
-
مباحث جلسه پنجم
- آشنایی با ارث بری در کلاس ها Inheritance
- آشنایی با نحوه ارث بری کلاس های فرزند از کلاس های والد
- نکات مربوط به ارث بری یک کلاس از کلاس دیگر
- آشنایی با نحوه بازنویسی متدها در کلاس های فرزند
- آشنایی با نحوه جلوگیری از بازنویسی متدها توسط کلاس های فرزند
- آشنایی با نحوه استفاده از Property ها و متدهای کلاس فرزند در کلاس والد
- آشنایی با توابع مورد استفاده در ارث بری
-
مباحث جلسه ششم
- آشنایی با انتزاع در کلاس ها Abstraction
- آشنایی با رابط ها در کلاس ها Interface
- نحوه پیاده سازی کلاس های Abstract
- نحوه پیاده سازی رابط ها Interface
- تفاوت کلاس های Abstract با رابط ها Interface
-
مباحث جلسه هفتم
- آشنایی با چندریختی در کلاس ها Polymorphism
- نحوه پیاده سازی اصل چند ریختی با استفاده از کلاس Abstract
- نحوه پیاده سازی اصل چند ریختی با استفاده از Interface
- پیاده سازی یک متد با چندین ورودی
- پیاده سازی چندریختی با استفاده از متد همنام با چند ورودی
- آشنایی با کپسوله سازی در کلاس ها Encapsulation
- نحوه پیاده سازی کپسوله سازی در کلاس ها Encapsulation
-
مباحث جلسه هشتم
- آشنایی با متدها و پروپرتی های استاتیک در برنامه نویسی شی گرا
- نحوه تعریف Property ها و متدها به صورت static
- نحوه دسترسی به Property ها و متدهای static
- آشنایی با SRO : Scope Resolution Operator
- آشنایی با کلید واژه ی self
- آشنایی با کلید واژه ی parent
- آشنایی با قضییه late static binding
- آشنایی با اشتراکی بودن حافظه در متغیرهای static در ارث بری کلاس ها
- کاربرد Property ها و متدهای static
- مزایا و معایب Property ها و متدهای static
- نحوه استفاده از ثابت ها داخل کلاس ها
- آشنایی با فراخوانی متدها و Property ها به صورت زنجیره ای
- آشنایی با فراخوانی استاتیک متدها و Property ها به صورت زنجیره ای و پشت سرهم
-
مباحث جلسه نهم
- آشنایی با مفهوم Trait در برنامه نویسی شی گرا
- نحوه ساخت Trait در برنامه نویسی شی گرا
- نحوه استفاده از Trait در برنامه نویسی شی گرا
- نحوه استفاده از Trait چند گانه در برنامه نویسی شی گرا
- نحوه استفاده از Trait های تودوتو در برنامه نویسی شی گرا
- Override کردن متدهای Trait درTrait های دیگر
- Override کردن متدهای Trait در کلاس
- استفاده از Abstract Methods درTrait ها
- استفاده از Property ها در Trait ها
- نحوه استفاده از Property ها و متدهای کلاس فرزند در Trait ها
- نحوه استفاده از Property ها و متدهای static در Trait ها
- ناسازگاری (Conflicts ) درtrait ها
- تفاوت Trait ها و کلاس های Abstract و Interface
- مزایا و معایب Traitها
- موارد استفاده از Trait ها
-
مباحث جلسه دهم
- آشنایی با کپی کردن Object در برنامه نویسی شی گرا
- آشنایی با متد clone
- مقایسه آبجکت ها در PHP
- آشنایی به متد جادویی autoload
- آشنایی با مفهوم auto loading در PHP و تابع spl_autoload_register
-
مباحث جلسه یازدهم
- آشنایی با تزریق وابستگی DI ( Dependency Injection )
- دلایل وابستگی پایین کدها
- اصل وارونگی وابستگی (Dependency Inversion Principle )
- اصل وارونگی کنترل (Inversion of Controls )
- آشنایی با تزریق سازنده ( Constructor Injection )
- آشنایی با تزریق متد ( Method Injection )
-
مباحث جلسه دوازدهم
- آشنایی با اصول طراحی شی گرا ( SOLID )
- آشنایی با اصل اول ( SRP : Single Responsibility Principle )
- آشنایی با اصل دوم ( OCP : Open Close Principle )
- آشنایی با اصل سوم ( LSP : Liskov Substitution Principle )
- آشنایی با اصل چهارم ( ISP : Interface Segregation Principle )
- آشنایی با اصل پنجم ( DIP : Dependency Inversion principle )
-
مباحث جلسه سیزدهم
- آشنایی با نحوه برقراری ارتباط PHP با MySQL
- متصل شدن به پایگاه داده درPHP در پنج مرحله
- مرحله اول : ایجاد اتصال به Database
- مرحله دوم : اجرا کردن کوئری های Database
- مرحله سوم : استفاده از داده های برگشتی
- مرحله چهارم : آزاد کردن داده های برگشتی
- مرحله پنجم : بستن اتصال
-
مباحث جلسه چهاردهم
- ساخت صفحه ثبت نام
- ساخت صفحه ورود
- ساخت صفحه خروج
- ایجاد کلاس های جدید برای صفحات ثبت نام و ورود
-
مباحث جلسه پانزدهم
- ساخت صفحات مدیریت کاربران
- ساخت صفحه نمایش کاربران
- ساخت صفحه ثبت کاربران
- ساخت صفحه ویرایش کاربران
- ساخت صفحه حذف کاربران
- ساخت صفحه جستجوی کاربران