کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ ورژن 2


اطلاعات پروژه

فریلنسر مهدی فتحی
نام کاربری mehdi.fathi2003
دسته بندی پروژه
تاریخ ثبت ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
تعداد نظرات ۱۴
قیمت ۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان


امکان خرید از درگاه های بانکی و کیف پول

برای دانلود بعد از خرید به همین صفحه برگردید تا لینک های دانلود نمایش داده شود

انتشار پروژه ها و مطالب سایت در سایت دیگر ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد

کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ ورژن 2


کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ ورژن 2

با اجرای این برنامه شما می توانید زمان مورد نظر خود را وارد کرده و ماوس را در جایی که دوست دارید در آن مکان کلیک شود قرار داده و وقتی ساعت سیستم شما به زمان مورد نظر برسد در آن نقطه به صورت خودکار عمل کلیک انجام می شود.

استفاده های این برنامه

حال ببینیم این برنامه به چه کارهایی می تواند کمک کند یکی از زمانهایی که ما می توانیم از این برنامه استفاده کنیم زمانی است که ما می خواهیم در نقطه ای از دسکتاپ کلیک کنیم و دستمان موقع کلیک لرزش پیدا می کند.

یکی دیگر از استفاده های این برنامه در زمان خرید و فروش سهام و یا در زمان خرید عرضه اولیه یک سهام از طریق اینترنت می باشد. و یا زمان هایی که باید در خرید سهام راس ساعت 8:45 سفارش خود را قرار دهید کارایی زیادی دارد.

اگر شما سهامی را از طریق اینترنت خرید فروش کرده باشید یا اینکه اگر عرضه اولیه یک سهم در زمان خاص باشد و شما باید در زمان مورد نظر سفارش خرید خود را به سیستم ارسال کنید حال اگر شما نتوانید در آن زمان خاص سفارش خود را به سیستم ارسال کنید ممکن است نتوانید آن سهم مورد نظر را خریداری کنید

یکی دیگر از استفاده های این برنامه در صنعت می باشد برای مثال در برش های صنعتی چوب و فلزات در جهات خاص

یکی دیگر از استفاده های این برنامه در مواقعی است که نیاز داریم کاری یا عملی در زمان خاصی با دقت بالا انجام شود.

و کلا در کارهایی که نیاز به دقت بالا و عکس العمل سریع می باشد این برنامه کاربرد دارد.

با اجرای این برنامه شما زمان مورد نظر خود را با وارد کردن ساعت ، دقیقه ، ثانیه و میلی ثانیه وارد کرده و ماوس را در محلی که دوست دارید عمل کلیک انجام شود قرار می دهید و هنگامی که ساعت سیستم شما به زمان مشخص شده توسط شما در برنامه برسد به طور اتوماتیک در آن محل توسط ماوس عمل کلیک انجام می گیرد.

ویژگی های ورژن 2 نرم افزار کلیک اتوماتیک ماوس

  • اولین ویژگی که به برنامه اضافه شده است این است که شما می توانید تعداد کلیک های ماوس را انتخاب نمایید و تا 10 کلیک را می توانید انتخاب نمایید.
  • ویژگی دوم که به برنامه اضافه شده است این است که شما می توانید موقعیت های ماوس را در مکان های دلخواه خودتان برای کلیک ثبت نموده و خود برنامه خودکار ماوس را به مکان های مورد نظر برده و در آن محل ها کلیک می کند.
  • ویژگی سوم که به برنامه اضافه شده است این است که سعی شده است با الگوریتم های خاصی که در برنامه اضافه شده است میزان تلرانس یا فاصله زمانی که در اولین کلیک وجود دارد به 10 میلی ثانیه برسد یعنی زمانی که ماوس در محل مورد نظر بوده و زمان سیستم شما با زمان داده شده یکسان شد در 10 میلی ثانیه و یا کمتر از آن عمل کلیک در محل مورد نظر انجام می شود. با تست هایی که در برنامه صورت گرفته در بیشتر مواقع در کمتر از 10 میلی ثانیه عمل کلیک انجام می شود و حتی در بیشتر مواقع به زیر 5 میلی ثانیه و یا در همان زمان داده شده عمل کلیک انجام می شود. ( قابل ذکر است که این ویژگی برای زمان های بالای 13 میلی ثانیه بهترین کارایی را دارد و برای زمان های کمتر از 13 میلی ثانیه تلرانس در بیشترین حالت 20 میلی ثانیه می باشد )
  • شاید برای بعضی کاربران سوالی پیش بیاید این است که دلیل اینکه در همان زمان داده شده کلیک انجام نمی شود چیست؟ پاسخ این سوال این است که اکثر سیستم عامل هایی ( ویندوز ، لینوکس ، مک و...) که وجود دارند چند وظیفه ای ( Multi Tasking ) می باشند و چون پروسس هایی زیادی در حال اجرا می باشد این تلرانس پیش می آید.
  • ویژگی چهارم که در برنامه وجود دارد این است که تمامی کنترل ها بر روی برنامه با کد نویسی انجام گرفته تا در هنگام اجرای برنامه کاربر با مشکلی مواجه نشده و این که تمامی پیغام ها برای کاربر ظاهر می شود تا کاربر هیچ گونه اشتباهی نداشته باشد.
  • ویژگی پنجم که در برنامه وجود دارد این است که تمامی مکان های انتخاب شده برای ماوس و همچنین زمان های کلیک برای اطلاع کاربر در برنامه ثبت می شود.
  • ویژگی ششم که در برنامه وجود دارد این است که دکمه های start ، restart و help به برنامه اضافه شده تا کاربر دستور کلیک و یا شروع مجدد با زمان های دیگر را صادر کند و همچنین در بخش help راهنمایی نحوه استفاده از برنامه برای کاربران قرار داد شده است.
  • برنامه دارای لایسنس می باشد و بعد از خرید برنامه سریال برنامه ارائه میشود.

توجه : برای اجرای این برنامه حتما دات نت فریم ورک روی سیستم شما باید نصب باشد.

.توجه : پروژه فقط حاوی فایل اجرایی برنامه می باشد و در صورت درخواست سورس مبلغ پروژه به اطلاع کاربر از طریق ایمیل ارسال می شود

پروژه های دیگر این فریلنسر
سورس کامل راه اندازی درگاه بانک سامان با استفاده از برنامه نویسی شی گرا با PHP با Api کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ ورژن 2 آموزش فروشگاه اینترنتی با برنامه نویسی شی گرا با PHP آموزش کامل برنامه نویسی شی گرا با php آموزش طراحی وب سایت با php آموزش ارتباط با پایگاه داده MySQL در php آموزش کامل مفاهیم پایگاه داده و MySQL آموزش برنامه نویسی php سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک پارسیان با سیستم جدید با برنامه نویسی شی گرا در PHP سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک پارسیان با سیستم جدید در PHP سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک پارسیان با برنامه نویسی شی گرا در PHP سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک پارسیان با PHP لینک دانلود موقت در php سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک ملی با استفاده از برنامه نویسی شی گرا با PHP با web api سورس و آموزش راه اندازی درگاه بانک ملی با PHP با web api سورس کامل راه اندازی درگاه بانک ملی با استفاده از برنامه نویسی شی گرا با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک ملی با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک پاسارگاد با برنامه نوسی شی گرا با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک پاسارگاد با PHP سورس کامل اتصال به درگاه زرین پال با PHP وب سایت آموزشگاه آنلاین با php سورس کامل راه اندازی چهار درگاه پرداخت با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک سامان با استفاده از برنامه نویسی شی گرا با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک سامان با PHP سورس کامل دیکشنری با الگوی شی گرا با php پروژه مدیریت کافی نت با سی شارپ 2013 کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ سورس حرکت اسب به 64 خانه شطرنج با C#.Net 2013 وب سایت حرفه ای با برنامه نویسی شی گرا با php فروشگاه اینترنتی کتاب با برنامه نویسی شی گرا با php فروشگاه اینترنتی با الگوی طراحی شی گرا با php فروشگاه اینترنتی کتاب با php فروشگاه اینترنتی با امکانات مدیریتی کامل و کاربران با PHP سورس و آموزش کوله پشتی صفر و یک با الگوریتم ژنتیک سورس یک وب سایت کامل با php سورس کامل وب سایت به همراه CMS با PHP آموزش و سورس کد درگاه پرداخت بانک ملت با PHP سورس کامل وب سایت باشگاه اسب سواری با php

Captcha
نظرات کاربران
  • w999m.d پاسخ

    w999m.d ۲۰:۱۰:۳   ۱۳۹۹/۵/۲۱

    سلام خسته نباشید قیمت ورژن 1 چنده؟ و با چه درصد خطای کلیک میکنه؟؟ امکان سرخطی زدن با این نرم افزار هستش تو بورس؟؟ ممنون

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۹:۳۷:۴۹   ۱۳۹۹/۵/۲۲

      با سلام خدمت شما دوست عزیز

      کافیه کلیک اتوماتیک ماوس رو تو سایت جستجو کنید تا براتون بیاره

      تمامی توضیحات درباره ورژن 1 برنامه در پروژه توضیح داده شده است

       

       

  • neo.mahdi.email پاسخ

    neo.mahdi.email ۱۸:۲۶:۵۵   ۱۳۹۹/۳/۷

    سلام. لطفا آیدی تلگرام تون رو بفرمایید.سوالی از خدمتتون داشتم

  • sorushkhadem پاسخ

    sorushkhadem ۰:۳۲:۵   ۱۳۹۹/۳/۲

    سلام. من یکبار ورژن قبلی و خریدم و برای خرید ورژن دوم حقیقتا بودجم کمه. کاش حداقل اون هزینه رو کم می کردید تا می تونستم ورژن جدید و بخرم. حقیقتا بودجم کمه و با نرم افزار قبلی هم به دلیل تلورانس در کلیک و چند کلیک کردن نتونستم چیزی بخرم در بورس. چون کلیک پست سر هم و کمتر از 300 هزارم ثانیه رو ممنوع کرده سازمان بورس. امیدوارم برای مشتری های قبلی حداقل تفاوت و تخفیفی قائل بشین . وگرنه چه فرقی بین ما و افرادی که مستقیم نسخه دوم و خریداری می کنند هست :(

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۱۳:۹:۱۹   ۱۳۹۹/۳/۲

      با سلام خدمت شما دوست عزیز

      پاسخ شما در پیام خصوصی ارسال گردید.

  • mehrdad1880m پاسخ

    mehrdad1880m ۲۰:۱۹:۱   ۱۳۹۹/۲/۱۹

    چطور باید پیام خصوصی بدم؟

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۰:۱۰:۰   ۱۳۹۹/۲/۲۰

      با سلام

      دوست عزیز وقتی که به سایت وارد میشید برای هر پروژه ای که بخواهید پیام خصوصی بدید نام کاربری نویسنده پروژه در توضیحات پروژه موجود است می توانید در بخش منوهای سایت ارسال پیام خصوصی را بزنید و نام کاربری نویسنده پروژه را وارد کرده و پیام خودتان را ارسال نمایید. من یه پیام برای شما می فرستم و می تونید در قسمت مشاهده پیام ها ببینید و به آن پاسخ بدید.

  • mehrdad1880 پاسخ

    mehrdad1880 ۱۶:۵۱:۴۹   ۱۳۹۹/۲/۱۹

    سلام ساعت بورس با ساعت سیستم بین دو تا سه ثانیه فرق میکنه منم این نرم افزارو فقط برای بورس میخوام راه حلی وجود داره؟ و اینکه زمانه مشخصی نیست هر لحظه این فاصله تغییر میکنه

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۱۹:۸:۲۸   ۱۳۹۹/۲/۱۹

      با سلام خدمت شما دوست عزیز

      من یه برنامه نوشتم زمانو از سرورهای اینترنتی میگیره اکه خواستید تو پیام خصوصی شماره بدید تو تلگرام براتون فیلمشو بفرستم اگه برنامه مورد قبولتون بود هزینه رو براتون اعلام میکنم.

  • mm13107 پاسخ

    mm13107 ۳:۵۶:۵۳   ۱۳۹۹/۲/۵

    سلام آقای فتحی وقتتون بخیر . چرا قیمت این پروژه اینقدر بالاست امکان اره تخفیف دانشجویی بدین؟

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۱۱:۲۸:۱۰   ۱۳۹۹/۲/۵

      با سلام

      قیمت پروژه خیلی بیشتر از این قیمت هاست ولی برای اینکه کاربران بتوانند خرید کنند قیمت پایینی برای پروژه قرار داده شده است.

      در ضمن پروژه به مدت یک هفته با تخفیف 50 درصدی در سایت ارائه شده بود. احتمالا امشب یا فردا تخفیف مناسبی برای کاربرانی که نتوانستند پروژه را خریداری نمایند ، داده می شود. شما هم می توانید در این تخفیف پروژه را خریداری نمایید.

  • alabd.msn پاسخ

    alabd.msn ۱۵:۷:۲۹   ۱۳۹۹/۲/۱

    سلام مجدد من می خوام در زمان 8:30:000 سفارشم رو تو بورس بگذارم و برای این کار حاضرم هزینه پرداخت کنم . آیا این کار رو میتونید برام بکنید؟

    • مهدی فتحی پاسخ

      مهدی فتحی ۲۰:۵۷:۲۱   ۱۳۹۹/۲/۱

      با سلام

      همانطور که توضیح دادم به دلیل مالتی تسک بودن سیستم عامل امکان اینکه در زمان دقیق این کارو انجام بده وجود ندارد ولی شما می تونید در زمان8:29:29:999 برنامه رو تنظیم کنید که این برنامه معمولا در 997 یا 998 یا 999 برای شما عمل کلیک را انجام میدهد که بهترین زمان می باشد.

      و اینکه 2 روز دیگر از تخفیف پروژه باقی مونده پس اگه پروژه رو میخواهید با امکانات و ویژگی هایی که گفتم خریداری کنید.