شبیه سازی مقاله استراتژی کنترلی بار-فرکانس توسط کنترل کننده مرتبه کسری و مدل کاهش یافته در متلب
اطلاعات پروژه
فریلنسر | اصغر اسکندری |
نام کاربری | a_eskandari61 |
دسته بندی پروژه | |
تاریخ ثبت | ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ |
تعداد نظرات | ۲ |
قیمت |
تخفیف : 20% عنوان تخفیف : تخفیف فوق العاده تاریخ انقضاء کد تخفیف : ۲۳:۵۹:۰ ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
|
|
|
امکان خرید از درگاه های بانکی و کیف پول برای دانلود بعد از خرید به همین صفحه برگردید تا لینک های دانلود نمایش داده شود |
|
انتشار پروژه ها و مطالب سایت در سایت دیگر ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد |
شبیه سازی مقاله استراتژی کنترلی بار-فرکانس توسط کنترل کننده مرتبه کسری و مدل کاهش یافته در متلب
Load frequency control strategy via fractional-order controller and reduced order Modeling simulink
این مقاله یک روش ساده برای طراحی کنترلر مرتبه کسری (FO) از طریق روش کنترل مدل داخلی (IMC) برای مسئله کنترل بار-فرکانس (LFC) در سیستم های قدرت پیشنهاد می دهد. طرح پیشنهادی از مفهوم اصل Crone، کاهش مرتبه مدل و فیلتر FO در چارچوب IMC برای استخراج یک کنترلر توانمند استفاده می کند. در ابتدا، این طرح برای سیستم قدرت یک ناحیه ای به کار رفته و سپس برای سیستم دوناحیه ای متصل به هم گسترش می یابد. توربین های مورد نظر از نوع بدون بازگرمایش، بازگرمایش و آبی در نظر گرفته می شوند و محدودیت های فیزیکی توربین و گاورنر نیز برای ارزیابی قابلیت استفاده در محیط های واقعی تر به حساب می آیند. نتایج شبیه سازی نشان می دهند که می توان عملکرد رفع اختلال بهبود یافته در شرایط نامی و نیز در حضور عدم قطعیت ها و محدودیت های پارامترهای سیستم را به دست آورد.
ارائه شبیه سازی کامل مقاله تحت سیمولینک متلب ورژن 2018a و2016a قابل تبدیل به ورژن های پایین تر در صورت درخواست مشتری
ارائه گزارش کامل شبیه سازی در قالب های word2013 و pdf
عدم وجود خطا در حین شبیه سازی (در صورت مشاهده احتمالی هر گونه خطا در اجرای شبیه سازی کافیست یک تصویر از ارور مربوطه به اینجانب ارسال گردد)
ارائه کلیپ آموزشی از نحوه پیاده سازی و شبیه سازی در صورت نیاز مشتری