سورس حرکت اسب به 64 خانه شطرنج با C#.Net 2013
2 1

karkoo facebook karkoo googleplus karkoo instagram karkoo linkedin karkoo twitter karkoo telegram

اطلاعات پروژه

فریلنسر مهدی فتحی
نام کاربری mehdi.fathi2003
عنوان پروژه سورس حرکت اسب به 64 خانه شطرنج با C#.Net 2013
زبان پروژه C#.Net
نوع پروژه پروژه
تاریخ ثبت ۴ مرداد ۱۳۹۴
تعداد بازدید ۹۵۱
تعداد نظرات ۰
قیمت ۱۰,۰۰۰ تومان
تخفیف
درصد تخفیف : 40%
عنوان تخفیف : آخرین تخفیف ویژه فصل پاییز
تاریخ انقضاء کد تخفیف : ۲۳:۵۹:۵۹ ۱۳۹۵/۹/۱۲

قیمت اصلی ۱۰,۰۰۰ تومان با ۴۰ درصد تخفیف ۶,۰۰۰ تومان



امکان خرید از درگاه بانک و حساب مجازی

سورس حرکت اسب به 64 خانه شطرنج با C#.Net 2013


سورس حرکت اسب به 64 خانه شطرنج با C#.Net 2013

الگوریتم حرکت اسب به 64 خانه شطرنج

الگوریتم این کار به این صورت است که ابتدا باید بدانیم اگر اسب در یک از خانه های شطرنج قرار گرفت به چند خانه در صفحه شطرنج می تواند حرکت کند. که خیلی آسان می باشد، می دانیم که اسب بر روی صفحه شطرنج می تواند به صورت L حرکت کند برای مثال یکی از حرکت ها می تواند دو خانه به بالاو یک خانه به سمت چپ یا راست که اگر در صفحه شطرنج یک مهر اسب قرار دهید می توانید تعداد حرکتهایی که اسب می تواند داشته باشد را پیدا کنید البته بسته به خانه ای که قرار می گیرد تعداد حرکت ها متفاوت می باشد که در بیشترین حالت می تواند به هشت خانه حرکت کند. برای مثال اگر در گوشه های صفحه شطرنج قرار گیرد تنها دو حرکت دارد. بقییه حالات را خودتان می توانید پیدا کنید

بنابراین مرحله اول کار این است که بدانیم اگر اسب در یکی از خانه ها قرار گرفت به چند خانه می تواند حرکت کند.

حال باید یکی از این خانه ها را انتخاب کنیم . حال سوال اینجاست کدام یک از خانه ها باید انتخاب شود؟ الگوریتم این کار خیلی ساده می باشد.

الگوریتم انتخاب یکی از خانه ها برای حرکت :

برای این کار ما باید بدانیم اگر اسب به یکی از این خانه ها حرکت کند از آن خانه به چند خانه می تواند حرکت کند. الگوریتم کار این است که ما باید خانه ای را باید برای حرکت انتخاب کنیم که از آن خانه کمترین حرکت برای اسب وجود دارد.

به صورت ساده این طور می توان گفت که از بین خانه هایی که اسب می تواند حرکت کند باید خانه را انتخاب کنیم که در مرحله بعدی برای حرکت کمترین تعداد حرکت را داشته باشد.

الگوریتم برنامه نویسی این کار :

برای برنامه نویسی می توان از دو تابع استفاده کرد یکی از این توابع تعداد حرکت های اسب را پیدا می کند و تابع دیگر کمترین تعداد حرکت بعدی اسب که اسب باید آن خانه را انتخاب کند.

ما در این برنامه سورس این برنامه را به زبان خیلی ساده با استفاده از زبان سی شارپ برای شما آماده کرده ایم و همچنین داخل سورس کد هر جایی که نیاز به توضیح بوده ما توضیحات را به صورت Comment در برنامه اضافه کرده ایم.

تصاویری از محیط برنامه

آموزش و سورس حرکت اسب به 64 خانه شطرنج با C#.Net 2013

 

پروژه های دیگر این فریلنسر
سورس کامل اتصال به درگاه زرین پال با PHP وب سایت آموزشگاه آنلاین با php سورس کامل راه اندازی چهار درگاه پرداخت با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک سامان با استفاده از برنامه نویسی شی گرا با PHP سورس کامل راه اندازی درگاه بانک سامان با PHP سورس کامل دیکشنری با الگوی شی گرا با php پروژه مدیریت کافی نت با سی شارپ 2013 کلیک اتوماتیک ماوس در زمان خاص در نقطه ای از دسکتاپ با سی شارپ سورس حرکت اسب به 64 خانه شطرنج با C#.Net 2013 وب سایت حرفه ای با برنامه نویسی شی گرا با php فروشگاه اینترنتی کتاب با برنامه نویسی شی گرا با php فروشگاه اینترنتی با الگوی طراحی شی گرا با php فروشگاه اینترنتی کتاب با php فروشگاه اینترنتی با امکانات مدیریتی کامل و کاربران با PHP سورس و آموزش کوله پشتی صفر و یک با الگوریتم ژنتیک سورس یک وب سایت کامل با php سورس کامل وب سایت به همراه CMS با PHP آموزش و سورس کد درگاه پرداخت بانک ملت با PHP سورس کامل وب سایت باشگاه اسب سواری با php

Captcha

این صفحه را می‌پسندم